Κεραμέως για πτυχία κολλεγίων: Επαγγελματική και όχι ακαδημαϊκή η αναγνώριση
Στην εξίσωση των πτυχίων των κολεγίων με τα πτυχία των Πανεπιστημίων που ψήφισε η κυβέρνηση της Ν.Δ. αναφέρθηκε η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως κατά την επίσκεψή της στο νέο Δημαρχείο και τη συνάντησή της με το δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο.
Μετά τη συνάντηση στην οποία παραβρέθηκαν αντιδήμαρχοι και οι βουλευτές Μίλτος Χρυσομάλλης και Περικλής Μαντάς, ο δήμαρχος Θαν.Βασιλόπουλος δήλωσε ότι ενημέρωσε την υπουργό για τα ζητήματα με τις κτηριακές υποδομές και για τα προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Ειδικής Αγωγής.
Επεσήμανε ότι “συμφωνήσαμε να της καταθέσουμε υπόμνημα με αυτά τα ζητήματα και για την κατασκευή του νέου κτηρίου του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου”.
Η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως ευχαρίστησε τον δήμαρχο για την πληρέστατη ενημέρωση για τα ζητήματα της εκπαίδευσης και ανέφερε ότι η επίσκεψή της στην Καλαμάτα εντάσσεται στο πλαίσιο περιοδειών της ηγεσίας του υπουργείου σε όλη τη χώρα.
Παρατήρησε πως με τις περιοδείες αυτές στόχος τους είναι να ακούσουν συγκεκριμένα προβλήματα της εκπαίδευσης απ’ αυτούς που είναι καθημερινά στα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς, να δουν ποιες είναι οι δυσκολίες και τι πρέπει να κάνει το υπουργείο για να τις αντιμετωπίσει.
Επειδή, όπως είπε δεν μπόρεσε να έρθει από την Παρασκευή στην Καλαμάτα, για να πάει σε σχολεία, δεσμεύτηκε ότι θα επιστρέψει στην πόλη το επόμενο διάστημα για να δει τα σχολεία, να ακούσει τους εκπαιδευτικούς, τις παρατηρήσεις και τα σχόλια τους.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, είπε ότι “εμείς καινοτομούμε, ξεκινάμε από τα κάτω προς τα πάνω, από την προσχολική εκπαίδευση” και έκανε λόγο για αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών και για νέες μεθόδους διδασκαλίας, που θα στοχεύουν στις ήπιες και τις ψηφιακές δεξιότητες.
Η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι έχουν ξεκινήσει μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών μετά από χρόνια και πως προσβλέπουν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Για την εξίσωση των πτυχίων των κολεγίων με τα πτυχία των Πανεπιστημίων που ψήφισε η κυβέρνηση της Ν.Δ., υποστήριξε ότι “δεν υπάρχει ακαδημαϊκή αναγνώριση, αλλά επαγγελματική, που είναι από τις θεμελιώδεις αρχές του Ευρωπαϊκού Δικαίου”.
Τάχθηκε, ακόμα, υπέρ της αξιολόγησης εκπαιδευτικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.