Συγγνώμη από την Πειραιώς για το λάθος με τα 5 ευρώ – Γεωργιάδης: Δεν ισχύει η χρέωση
Συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε με τις χρεώσεις των 5 ευρώ ζητεί με ανακοινωσή της στα social media η Τράπεζα Πειραιώς, λίγη ώρα μετά το tweet του Αδ. Γεωργιάδη με το οποίο ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι θα πραγματοποιηθεί η χρέωση.
Ως προς αυτό, ερευνήθηκε και από εμένα και από τις υπηρεσίες μας. Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμμία νέα επιπλέον χρέωση. @vivian_e pic.twitter.com/q3eGf1xrAH
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 2, 2020
Σύμφωνα με ανακοίνωση της τράπεζας, προμήθεια 5 ευρώ σε χρήστες του e-banking χρεώθηκε από συστημικό λάθος. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σημερινή ενημέρωση της τράπεζας, πρόκειται περί συστημικού λάθους που αφορά μικρή μερίδα πελατών. Η Πειραιώς θα προχωρήσει σε αντιλογισμό της σχετικής χρέωσης και τα χρήματα θα πιστωθούν στους λογαριασμούς.
Oι χρεώσεις 5€ που πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς μικρού αριθμού πελατών, έγιναν εκ παραδρομής και η Τράπεζα προχωρεί άμεσα σε αντιλογισμούς. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεση των πελατών μας.
— Τράπεζα Πειραιώς (@Piraeus_Bank) January 2, 2020
Σημειώνεται ότι ανήμερα της Πρωτοχρονιάς χρήστες του e-banking της τράπεζας Πειραιώς διαπίστωσαν ότι έχουν χρεωθεί προμήθεια 5 ευρώ, με την αιτιολογία Πάγιο Τέλος Σύνδεσης Winbank. Αρκετές ήταν οι αντιδράσεις στο διαδίκτυο, ενώ λόγω της αργίας της πρωτοχρονιάς, δεν υπήρξε επίσημη ανακοίνωση.