Η Κατερίνα Καραβάτου ρίχνει αυλαία στον ΑΝΤ1 με ένα συγκινητικό μήνυμα για το μέλλον της τηλεόρασης
Με μια φορτισμένη συναισθηματικά αποχώρηση ολοκληρώθηκε η εκπομπή «Σαββατοκύριακο παρέα» για τη φετινή σεζόν.
Σε κλίμα συγκίνησης ολοκληρώθηκε η φετινή τηλεοπτική πορεία της Κατερίνα Καραβάτου, η οποία αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές της εκπομπής «Σαββατοκύριακο παρέα» στον ΑΝΤ1. Η έμπειρη παρουσιάστρια δεν παρέλειψε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους συνεργάτες της, τόσο εκείνους που βρέθηκαν στο επίκεντρο της δημοσιότητας όσο και τους αφανείς ήρωες πίσω από τις κάμερες.
Απευθυνόμενη στο κοινό, η Κατερίνα Καραβάτου θέλησε να στείλει τις δικές της ευχές για τους καλοκαιρινούς μήνες, τονίζοντας παράλληλα τις προκλήσεις του κλάδου: «Να ευχηθώ ένα πολύ καλό καλοκαίρι σε όλους σας. Να γίνει αυτό που φαντάζεστε. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα μου έχετε δώσει μέχρι τώρα. Το καλοκαίρι αυτό θα είναι διαφορετικό για όποιον εμπλέκεται εδώ και αλλού. Εύχομαι τα πράγματα στην τηλεόραση να γίνουν πολύ καλύτερα. Σας ευχαριστούμε για όλα, εις το επανιδείν!». Με αυτά τα λόγια, η Κατερίνα Καραβάτου έκλεισε τον κύκλο της για τη φετινή σεζόν, αφήνοντας αιχμές για την κατάσταση που επικρατεί στον χώρο των μέσων ενημέρωσης.