Στο νοσοκομείο «Αττικόν» για ένατη ημέρα η Μάρω Κοντού μετά από πτώση
Οι τελευταίες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας της αγαπημένης ηθοποιού μετά το κάταγμα που υπέστη.
Για ένατη συνεχή ημέρα παραμένει νοσηλευόμενη στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού. Η δημοφιλής ηθοποιός εισήχθη στο νοσοκομείο μετά από μια ατυχή πτώση στον προσωπικό της χώρο, η οποία της προκάλεσε κάταγμα στα πλευρά και κάκωση στο ισχίο.
Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης μέσα από την εκπομπή Το Πρωινό, η κ. Κοντού νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική και όχι σε μονάδα εντατικής θεραπείας, όπως ενδεχομένως να είχε κυκλοφορήσει. Οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της υγείας της και προχωρούν σε καθημερινή επαναξιολόγηση της κατάστασης, ενώ η αντιμετώπιση των τραυμάτων της γίνεται προς το παρόν αποκλειστικά με φαρμακευτική αγωγή. Όπως διευκρινίστηκε, δεν έχει υποβληθεί σε κάποια χειρουργική επέμβαση, ενώ το περιβάλλον της διατηρεί χαμηλούς τόνους, περιορίζοντας τις επισκέψεις σε ελάχιστα πρόσωπα, χωρίς να υπάρχει προς το παρόν κάποια συγκεκριμένη πρόβλεψη για την ημερομηνία εξιτηρίου.