Ο Bad Bunny έσπασε το φράγμα του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε έσοδα από συναυλίες
Ο Πορτορικανός καλλιτέχνης γράφει ιστορία ως ο πρώτος Λατινοαμερικανός που πετυχαίνει τέτοιο ρεκόρ, δίχως να πραγματοποιήσει ούτε μία εμφάνιση στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μια ιστορική κορυφή κατέκτησε ο Bad Bunny, επιβεβαιώνοντας τη σαρωτική κυριαρχία της λατινικής μουσικής στην παγκόσμια σκηνή. Ο Πορτορικανός σούπερ σταρ έγινε ο πρώτος Λατινοαμερικανός καλλιτέχνης στην ιστορία που ξεπέρασε το φράγμα του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε συνολικά έσοδα από συναυλίες, εισερχόμενος σε ένα ιδιαίτερα κλειστό κλαμπ λιγότερων από 25 καλλιτεχνών παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Billboard, η εντυπωσιακή αυτή επίδοση αποδίδεται κυρίως στην τρέχουσα παγκόσμια περιοδεία του με τίτλο “Debí Tirar Más Fotos”, η οποία συνοδεύει την προώθηση του έκτου άλμπουμ του. Η παραγωγή έχει ήδη αποφέρει 360 εκατομμύρια δολάρια, με 2,4 εκατομμύρια εισιτήρια να έχουν εξαντληθεί σε μόλις 41 εμφανίσεις. Το πλέον αξιοσημείωτο στοιχείο είναι ότι η περιοδεία σημειώνει το ρεκόρ της πιο κερδοφόρας στα χρονικά του Billboard, χωρίς να περιλαμβάνει καμία στάση στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών.
Το ταξίδι της περιοδείας ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2025 από το Σάντο Ντομίνγκο και, λόγω της θυελλώδους ζήτησης, επεκτάθηκε με επιπλέον 57 σταθμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, με το φινάλε να έχει προγραμματιστεί για τον Ιούλιο του 2026 στις Βρυξέλλες. Αν και η επιλογή του να μην επισκεφθεί την αμερικανική αγορά είχε προκαλέσει πολλές συζητήσεις, τα νούμερα δικαίωσαν απόλυτα τον καλλιτέχνη.
Η επιτυχία αυτή αποτελεί τη φυσική συνέχεια της περιοδείας World’s Hottest Tour του 2022, η οποία είχε αποφέρει 314,4 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τον Bad Bunny τον πρώτο μη αγγλόφωνο καλλιτέχνη που κατέκτησε την κορυφή στην ετήσια κατάταξη Top Artists του Billboard.