Η εθνική υδατοσφαίρισης γυναικών νίκησε την Ουγγαρία στο ΟΑΚΑ
Σε μια σημαντική φιλική αναμέτρηση ενόψει του World Cup, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα επικράτησε με 13-12 της Ουγγαρίας, ενώ η ΚΟΕ τίμησε τις αθλήτριες της ομάδας του 2004.
Διαβάστε περισσότερα...