Με επιτυχία κύλησε η πρώτη ημέρα εφαρμογής της 24ωρης λειτουργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Αττική, το Σάββατο, με χιλιάδες επιβάτες να χρησιμοποιούν το μετρό, το τραμ και τα λεωφορεία για την ασφαλή επιστροφή τους στο σπίτι.
Σε δηλώσεις του, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, υπογράμμισε ότι το νέο μέτρο!-->!-->!-->…
Η πρώτη πιλοτική 24ωρη λειτουργία του μετρό, του τραμ και λεωφορείων ξεκινά σήμερα Σάββατο 5 Ιουλίου 2025 στην Αθήνα, «στο πλαίσιο ενίσχυσης της ασφαλούς νυχτερινής μετακίνησης στην πρωτεύουσα».
Πρόκειται για ένα μέτρο που ανακοίνωσε ήδη από τον Ιούνιο ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, προκειμένου να αξιολογηθεί η…