Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκαν νωρίτερα το πρωί το νοσοκομείο «Αττικόν» για τα εγκαίνια του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών καθώς και μιας νέας Ογκολογικής Μονάδας.
Στον χαιρετισμό του ο πρωθυπουργός αρχικά ευχαρίστησε τον Αθανάσιο Μαρτίνο για τη δωρεά του τονίζοντας ότι!-->!-->!-->…