Ενημέρωση με ένα κλικ

Super Bowl 2020: Συγκίνησε η «ελληνική» διαφήμιση

Μία διαφήμιση με.. άρωμα Ελλάδας και 4 ελληνικές λέξεις

Στο ημίχρονο του Super Bowl έκλεψε τις εντυπώσεις, εκτός από τις λατίνες τραγουδίστριες Τζένιφερ Λόπεζ και Σακίρα, και μια… «ελληνική» διαφήμιση!

Ο λόγος για μια διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασίστηκε σε τέσσερις ελληνικές λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.

Το CNN, μάλιστα, στην αξιολόγησή του για τις διαφημίσεις του φετινού Super Bowl την κατέταξε στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά…»

Το Super Bowl μπορεί να μην είναι… θέμα συζήτησης στην Ελλάδα ως προς το αγωνιστικό κομμάτι, σίγουρα όμως υπάρχουν πτυχές του μεγάλου αυτού αγώνα του αμερικάνικου ποδοσφαίρου που κλέβουν τις εντυπώσεις.

Πρόκειται ασφαλώς για το πάντα εντυπωσιακό σόου κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου και τις ευφάνταστες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Σύμφωνα, μάλιστα, με δημοσιεύματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, τα 30 δευτερόλεπτα του διαφημιστικού χρόνου μπορεί να κοστίσουν μέχρι και 5 εκατομμύρια δολάρια!

Δείτε το βίντεο:

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει