Δείτε ποια 2 νέα προϊόντα εξαφάνισαν οι Έλληνες την Black Friday
Με ιδιαιτερότητα ολοκληρώθηκε φέτος ο θεσμός της Black Friday καθώς λόγω της πανδημίας οι αγορές έγιναν αποκλειστικά και μόνο online.
Συγκεκριμένα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έδωσαν μια ανάσα στο λιανεμπόριο που βρίσκεται στη μέγγενη του lockdown. Για μια ακόμη χρονιά ο θεσμός επιμηκύνθηκε από τη μια μέρα σε δεκαήμερο. Εκτοξεύοντας κατά 45% της ζήτησης υπηρεσιών διανομής, η οποία καταγράφηκε ήδη από τις αρχές του μήνα λόγω των προσφορών που ξεκίνησαν από την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων και κορυφώθηκαν την Black Friday. Από έναν μέσο όρο 315.000 ημερήσιες αποστολές, προ πανδημίας, σήμερα έχουμε φτάσει τις 500.000 ανά ημέρα. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τζίρο που άγγιξε το 1,5 δις. Ευρώ.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, τα δύο είδη που έκαναν θραύση τη φετινή χρονιά ήταν οι ρομποτικές σκούπες και οι τηλεοράσεις. Ήταν βέβαια και οι προσφορές, που σε αυτά τα δύο είδη κινήθηκαν σε πολύ καλό επίπεδο. Στις τηλεοράσεις οι μειώσεις τιμών άγγιξαν και έως και το 50%, γεγονός που ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά των καταναλωτών. Από εκεί και πέρα, μεγάλη ήταν η ζήτηση για ηλεκτρονικές ζυγαριές και είδη γυμναστικής, όπως και για διαφορετικού τύπου οικιακές συσκευές (αρτοπαρασκευαστές, κουζινομηχανές, αφυγραντήρες). Καρέκλες γραφείου και είδη δικτύωσης σπιτιού, όπως wifi extender, router κ.ά. ήταν μερικά ακόμα από τα προϊόντα που πρωταγωνίστησαν στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Σε ότι αφορά τις αγορές από το ebay, κυρίαρχη επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών ήταν και φέτος τα gadget των smart phones (θήκες, τα καλύμματα, τα προστατευτικά οθόνης), καθώς και λάμπες φωτισμού, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η μεγάλη αμερικανική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.