Ο Quentin Tarantino και η Kylie Minogue πραγματοποιούν γυρίσματα για νέα ταινία στην Ουαλία
Ο εμβληματικός σκηνοθέτης επιστρέφει μπροστά από την κάμερα υπό τις οδηγίες του Jamie Adams στην πόλη Πόρθκαουλ.
Ο Quentin Tarantino ενώνει ξανά τις δυνάμεις του με τον Ουαλό σκηνοθέτη Jamie Adams για ένα νέο κινηματογραφικό πρότζεκτ, στο οποίο ο δημιουργός του «Kill Bill» θα βρεθεί για άλλη μια φορά μπροστά από την κάμερα. Η συνεργασία τους έρχεται στον απόηχο της προηγούμενης κοινής τους δουλειάς, της ταινίας «Only What We Carry», στην οποία πρωταγωνιστούσαν ο Simon Pegg και η Charlotte Gainsbourg και η οποία έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
Η νέα παραγωγή, η οποία υποστηρίζεται από τη Νεοϋορκέζικη εταιρεία Visor Entertainment, καλύπτεται από πέπλο μυστηρίου, καθώς ο τίτλος και η πλοκή της παραμένουν επτασφράγιστα μυστικά. Ωστόσο, το Variety επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της Kylie Minogue στο καστ. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Nation Cymru, οι δύο καλλιτέχνες εντοπίστηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην ουαλική πόλη Πόρθκαουλ, όπου πραγματοποίησαν γυρίσματα σε τοπική εκκλησία για τις ανάγκες μιας σκηνής κηδείας, αλλά και στο εστιατόριο Saltwater Inn.
Στο εγχείρημα συμμετέχουν επίσης οι Ουαλοί ηθοποιοί Karen Paullada, Julian Lewis Jones, Craig Russell και Siwan Morris. Η Karen Paullada, μέσα από ανάρτησή της στο Instagram, εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για τη συνεργασία με τους «θρύλους» του χώρου, τονίζοντας το δημιουργικό όραμα του Jamie Adams. Αξίζει να σημειωθεί πως ο σκηνοθέτης έχει αποδείξει την ταχύτητά του στη δημιουργία, καθώς το προηγούμενο πρότζεκτ του, που γυρίστηκε στην πόλη Ντοβίλ της Γαλλίας, ολοκληρώθηκε σε μόλις έξι ημέρες.