Ενημέρωση με ένα κλικ

Μαρίνα Ραφαήλ: Αυτή είναι η κούκλα Ελληνίδα κληρονόμος των Swarovski

“Ένας καλός επιχειρηματίας οφείλει να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατάσταση και να είναι σε θέσει να βρίσκει γρήγορες και ευέλικτες λύσεις” δηλώνει η Ελληνο-Αυστριακή σχεδιάστρια, Μαρίνα Ραφαήλ.

Η εταιρεία της, όχι μόνο κατάφερε να επιβιώσει στα χρόνια του κορονοϊού αλλά έσπασε και κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πωλήσεις των δημοφιλών τσαντών της εκτοξεύτηκαν στα ύψη πέρυσι, ενώ για το έτος 2021 εκτιμάται αύξηση των πωλήσεων κατά 420%.

Για τον λόγο αυτόν η Ελληνίδα σχεδιάστρια χαρακτηρίζεται ως μια άκρως επιτυχημένη επιχειρηματίας παρά το νεαρό της ηλικίας της.

Όπως αποδεικνύεται, οι καταναλωτές ειδών πολυτελείας ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας δεν σταμάτησαν να αγοράζουν ακριβά προϊόντα. Όλο και περισσότεροι επιφανείς καταναλωτές επιλέγουν να επενδύσουν τα χρήματά τους σε είδη όπως έργα τέχνης, κοσμήματα αλλά και τσάντες – κατηγορίες επενδύσεων που παραδοσιακά θεωρούνται λιγότερο ασταθείς σε σύγκριση με τις μετοχές ή τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία.

Πώς έφτασε στην κορυφή;

Μπορεί η εταιρεία να έχει την έδρα της στην Ελλάδα, ωστόσο, αν λάβουμε υπόψιν μας το μέγεθος της επιτυχίας, οι δραστηριότητές της επιχείρησης επεκτείνονται φυσικά και εκτός συνόρων. Η έδρα λοιπόν των δημοσίων σχέσεων για το εμπορικό σήμα βρίσκονται στο Λονδίνο, ο αντιπρόσωπος πωλήσεων βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, ο ποιοτικός έλεγχος στην Αυστραλία και η παραγωγή τσαντών στη Φλωρεντία.

Αφότου ξέσπασε η πανδημία, η ίδια και οι συνεργάτες της προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, αποφάσισαν να επικεντρωθούν στη βελτίωση της επικοινωνιακής τους στρατηγικής δίνοντας έμφαση στη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η εταιρεία ξεκίνησε τότε συνεργασίες με διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της γαλλικής εταιρείας προϊόντων περιποίησης δέρματος Vichy, για να προωθήσει τα προϊόντα της. Όταν έκλεισαν τα εργοστάσια στην Ιταλία, ο ποιοτικός έλεγχος στην Αυστραλία μπόρεσε να αυξήσει την παραγωγή του και έτσι η εταιρεία της Μαρίνας Ραφαήλ δεν κατέγραψε σημαντικές ζημιές.

Μια σημαντική πρόκληση για την ίδια, ωστόσο, ήταν η επικοινωνία μέσω WhatsApp και Zoom κυρίως επειδή έπρεπε να σχεδιάσει τσάντες χωρίς να αγγίξει ποτέ τα υφάσματα ή να δει από κοντά το τελικό αποτέλεσμα. Η εταιρεία όμως, δεν μπορούσε απλώς να σταματήσει την πώληση ή την παραγωγή των προϊόντων της. «Τότε οι προμηθευτές μας θα είχαν πρόβλημα, η ομάδα παραγωγής μας θα είχε πρόβλημα. Πολλοί άνθρωποι θα έχαναν τη δουλειά τους» δηλώνει.

 

Για το λόγο αυτό, η ίδια και η ομάδα της αποφάσισαν να ενισχύσουν το κοινωνικό προφίλ της εταιρείας δωρίζοντας το 20% των εσόδων από τις πωλήσεις σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Οι αγοραστές ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα για έναν τέτοιο σκοπό. «Νομίζω πως αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αισθανθήκαμε ένοχοι για την προώθηση των προϊόντων μας, γιατί με κάθε πώληση βοηθούσαμε και προσφέραμε σε όσους είχαν ανάγκη» δηλώνει.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει