Γερμανία: Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία των τρένων μετά το χάος στο σύστημα GSM-R
Σε πλήρη ακινητοποίηση βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι λόγω τεχνικής βλάβης κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης.
Η κίνηση των τρένων στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους (DB) άρχισε να επανέρχεται σταδιακά στους κανονικούς της ρυθμούς, μετά την πρωτοφανή ακινητοποίηση που προκλήθηκε από εκτεταμένα προβλήματα στο ψηφιακό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R. Η βλάβη, η οποία σύμφωνα με την εφημερίδα Bild προέκυψε κατά τη διάρκεια διαδικασίας αντικατάστασης εξαρτήματος, παρέλυσε το εθνικό δίκτυο, επηρεάζοντας το σύνολο των δρομολογίων, συμπεριλαμβανομένων των υπεραστικών, των περιφερειακών, των υπερταχειών (ICE) και των αστικών συρμών.
Το πρόβλημα επηρέασε άμεσα και την ιδιωτική εταιρία Metronom, η οποία αναγκάστηκε να ανακοινώσει τη διακοπή των δρομολογίων της κατά τη διάρκεια της νύχτας. Σε μεγάλες πόλεις, όπως το Βερολίνο και το Μόναχο, τα τρένα S-Bahn της DB τέθηκαν εκτός λειτουργίας, αφήνοντας τους επιβάτες να αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. Η διευθύνουσα σύμβουλος της DB, Έβελιν Πάλα, δήλωσε πως πρωταρχικός στόχος ήταν η ασφαλής προσέγγιση των τρένων στους σταθμούς και η αποβίβαση των επιβατών, προτού επικεντρωθούν οι προσπάθειες στον εντοπισμό και την οριστική αποκατάσταση της κρίσιμης βλάβης στο σύστημα επικοινωνίας.