Στα εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής Κεραμέως και Πάιατ
Ανάμεσα στα ρομπότ και τις καινοτόμες και βραβευμένες κατασκευές των παιδιών που συμμετέχουν στα προγράμματα του εργαστηρίου εκπαιδευτικής ρομποτικής Eduact, στη Θεσσαλονίκη, βρέθηκαν η υπουργός παιδείας, Νίκη Κεραμέως και ο Aμερικανός πρέσβης, Τζέφρι Πάιατ.
Με αφορμή την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Eduact και της αμερικάνικης πρεσβείας, για την ίδρυση του Θεσσαλονίκη ΤeckLab, η υπουργός βρέθηκε προσκεκλημένη στο χώρο από τον κ. Πάιατ, για να παρακολουθήσει την εξέλιξη των εργασιών.
Μικροί εθελοντές, που κατασκεύασαν κάποιες από τις δημιουργίες,παρουσίασαν στην υπουργό τις λεπτομέρειες για τα έργα τους, τόσο για την πίστα του διαγωνισμού με τα ρομπότ, όσο και τις υπόλοιπες κατασκευές τους.
Μάλιστα, οι υπεύθυνοι του κέντρου επιφύλαξαν μια έκπληξη στην υπουργό, όπως και στον κ. Πάιατ, δίνοντάς τους κομμάτια από τουβλάκια για να φτιάξουν ο καθένας το δικό του ρομπότ (μίνι φίγκερ), το οποίο, μάλιστα, είχε το όνομά τους και το πήραν μαζί τους φεύγοντας.
Οι δυο τους παρακολουθήσαν σε οθόνη το σχεδιασμό για το χώρο, και το πως θα μεταμορφωθεί σε λίγους μήνες, δίνοντας τη δυνατότητα σε πολλά μικρά και μεγαλύτερα παιδιά να συμμετάσχουν στο δημιουργικό παιχνίδι.
Σύμφωνα με τον Κώστα Βασιλείου, εκπαιδευτικό, Ιδρυτή και Πρόεδρο του Eduact, ο οποίος έκανε την παρουσίαση στην υπουργό και τον Αμερικανό πρέσβη, “πέρασαν πολλά χρόνια προετοιμασίας για να μπορέσουμε να έχουμε το Θεσσαλονίκη TechLab.
Όπως είπε πρόκειται για έναν πολυχώρο εκπαίδευσης, καινοτομίας, που βοηθά τα παιδιά να ανακαλύψουν γνώσεις, αλλά και να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν από το σχολείο.
“Σε αυτόν το χώρο θα έχουμε 3D πρίντερς, λέιζερ κάτερς, θα έχουν τη δυνατότητα τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τελευταίας αιχμής τεχνολογίας μηχανήματα, τα οποία θα έρχονται κατευθείαν από την Αμερική, καθώς και προγράμματα που σχεδιάζονται στην Αμερική, μοιράζονται εκεί και κατ’ επέκταση θα μοιράζονται δωρεάν και στα παιδιά της Ελλάδας.
Στην ουσία, θέλουμε ο καθένας που μπαίνει στο χώρο να νιώθει μοναδικός. Θέλουμε ο καθένας να νιώθει ξεχωριστός, να νιώθει την ιδιαιτερότητά του, να κερδίζει από το ταλέντο του, να το χρησιμοποιεί, να βγάζει ηγετικές ικανότητες και όλα αυτά να τον κάνουν μοναδική προσωπικότητα”