Πιερρακάκης: Τα ραντεβού στα ΚΕΠ γίνονται μέσω τηλεδιάσκεψης
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό για την πρόοδο του ψηφιακού κόσμου στην Ελλάδα εν μέσω κορονοϊού. Τόνισε ότι η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ γίνεται μέσω τηλεδιάσκεψης.
Συγκεκριμένα, ο κ.Πιερρακάκης δήλωσε ότι, “αυτή η εξέλιξη ήταν μια εκκρεμότητα που απλά ο κορονοϊός έσπρωξε πιο γρήγορα”. Σημείωσε ότι,ήταν ήδη από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ωστόσο εν μέσω συγκυρίας επιταχυνθούν οι διαδικασίες.
Μέσα σε διάστημα 9 μηνών με τις ειδικές πλατφόρμες (gov.gr) οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά για τις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα, μπορούν πλέον μέσω τηλεδιάσκεψης να κλείσουν το ραντεβού τους στο ΚΕΠ όπου θα πάρουν και το χαρτί τους μέσω mail.
Ο υπουργός, υπογράμμισε ότι όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν. Μάλιστα,δήλωσε ότι “όταν ξεπεράσουμε την πανδημία το μόνο που θα αποχαιρετήσουμε οριστικά θα είναι το 13033.
Μιλώντας, για τις νέες υπηρεσίες τόνισε ότι λειτουργούν όλες κανονικά. Παράλληλα, όπως είπε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσει σημαντικούς πόρους για την περαιτέρω επένδυση για την ψηφιοποίηση.
Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι υπήρχαν προβλήματα τις πρώτες μέρες στην πλατφόρμα εκπαίδευσης. Ενώ υπογράμμισε, ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες από το Υπουργείο Παιδείας ώστε να δεχθεί τον μεγάλο όγκο μέσω της Τηλεκπαίδευσης. Όπως είπε το επόμενο διάστημα το Πανελλήνιο Δίκτυο θα αναβαθμιστεί.