Στο χείλος της αποχώρησης ο Marcelo Bielsa μετά τον αποκλεισμό της Ουρουγουάης
Σφοδρές αντιδράσεις στην Ουρουγουάη για τον αποκλεισμό από το Μουντιάλ 2026 και την αγωνιστική διαχείριση του Αργεντινού προπονητή.
Ο αποκλεισμός της Ουρουγουάης από το Μουντιάλ 2026 έχει προκαλέσει «σεισμό» στη χώρα, με τον Marcelo Bielsa να βρίσκεται στο επίκεντρο μιας θυελλώδους κριτικής. Η αποτυχία της εθνικής ομάδας φέρνει τον Αργεντινό τεχνικό προ των πυλών της εξόδου, καθώς η δυσαρέσκεια για την αγωνιστική του παρουσία έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της.
Η εφημερίδα «El País», μέσω του ενθέτου «Ovación», προχώρησε σε δριμεία επίθεση, κάνοντας λόγο για «εκατομμύρια πεταμένα στα σκουπίδια» σχετικά με το υψηλό κόστος του συμβολαίου του, χαρακτηρίζοντας την πορεία της ομάδας ως τη μεγαλύτερη αποτυχία στην ιστορία των συμμετοχών της χώρας στα Μουντιάλ. Ο ίδιος ο Marcelo Bielsa, που είχε προαναγγείλει την αποχώρησή του, παραδέχθηκε μετά τον αποκλεισμό ότι δεν κατάφερε να αφήσει κανένα ουσιαστικό αποτύπωμα στο ουρουγουανικό ποδόσφαιρο.
Η κριτική εστιάζει επίσης στις αμφιλεγόμενες επιλογές του, όπως η αντικατάσταση του τερματοφύλακα Fernando Muslera και του αρχηγού Federico Valverde, αλλά και στο γεγονός ότι εννέα ποδοσφαιριστές της αποστολής δεν χρησιμοποιήθηκαν καθόλου. Η εικόνα αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τη φημολογούμενη ρήξη στις σχέσεις μεταξύ του προπονητή και των παικτών, η οποία κορυφώθηκε μετά την ήττα από την Ισπανία.