Στην Ολομέλεια της Βουλής έρχεται προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Με εισηγητές τους Γεώργιο Κωτσό και Παναγιώτη Δουδωνή ξεκινά η κρίσιμη συζήτηση για το νομοσχέδιο που αναδιαμορφώνει τη λειτουργία των δήμων.
Στην Ολομέλεια της Βουλής εισάγεται σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, προς συζήτηση και ψήφιση το σχέδιο νόμου για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η κοινοβουλευτική διαδικασία, η οποία εντάσσεται στην Κ΄ περίοδο της Προεδρευόμενης Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί σε μία έως δύο συνεδριάσεις, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων.
Το νομοσχέδιο, που αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των τοπικών αρχών, θα τεθεί υπό την κρίση των βουλευτών επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του. Την εισήγηση για το θέμα έχουν αναλάβει ο Γεώργιος Κωτσός και ο Παναγιώτης Δουδωνής. Οι πολίτες μπορούν να παρακολουθήσουν τη συνεδρίαση ζωντανά μέσω του καναλιού της Βουλής, ενώ τα πλήρη πρακτικά της επιτροπής και το κείμενο του νομοσχεδίου είναι διαθέσιμα για ενημέρωση.