Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Έδιωξα τους πάντες, έχασα την οικογένειά μου και έμεινα άστεγος»
Ο γνωστός σεφ εξομολογείται τις σκοτεινές στιγμές της ζωής του και την προσπάθεια να χτίσει τα πάντα από την αρχή.
Τις πιο δύσκολες στιγμές της προσωπικής του διαδρομής μοιράστηκε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, περιγράφοντας την περίοδο που βρέθηκε αντιμέτωπος με την απόλυτη μοναξιά και την έλλειψη στέγης. Καλεσμένος στην εκπομπή Buongiorno με τη Φαίη Σκορδά, το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου, ο γνωστός σεφ μίλησε ανοιχτά για το πώς η δική του στάση τον οδήγησε στην απομόνωση.
«Έπιασα πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έδιωξα τους πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένειά μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου», παραδέχτηκε συγκλονίζοντας το τηλεοπτικό κοινό. Η περίοδος εκείνη, όπως εξήγησε, συνοδεύτηκε από την εμπειρία της αστεγίας, μια δοκιμασία που τον έφερε μπροστά σε «κλειστές πόρτες», οι οποίες όμως στάθηκαν αφορμή για να αλλάξει ρότα. «Ήταν λυτρωτικό, γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να χτίσω από την αρχή, μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο», τόνισε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας στο Mega, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος αναφέρθηκε επίσης στη διαχρονική του σχέση με την επιτυχία και τη ματαιοδοξία. Παρά την επαγγελματική του καταξίωση, ο ίδιος αρνείται να εφησυχάσει: «Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι. Ωστόσο, η ματαιοδοξία που υπάρχει σε κάθε άνθρωπο δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο, γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς κι άλλα». Για τον ίδιο, η διαδρομή αυτή αποτελεί μια συνεχή προσπάθεια υπέρβασης των προσδοκιών που είχαν τεθεί για εκείνον.