Η Μαρία Τσομπανάκη μιλάει για το φινάλε του Σασμού
Καλεσμένη στην εκπομπή «Super Katerina» ήταν σήμερα το πρωί της Τρίτης (2/7) η Μαρία Τζομπανάκη, μια από τις βασικές ηρωίδες της πολύ επιτυχημένης σειρά του Alpha, Σασμός.
Η σειρά που αγαπήθηκε τόσο πολύ ο «Σασμός», αφού έγραψε μια τεράστια τηλεοπτική επιτυχία για τρία ολόκληρα χρόνια, πλησιάζει στο μεγάλο φινάλε του. Και ποια άλλη θα μπορούσε να μιλήσει για τις εξελίξεις πριν από το οριστικό τέλος από την καπετάνισσα, τη μητέρα του Αστέρη και του Μαθιού, τη Μαρία Τζομπανάκη.
Φυσικά όλοι αναρωτιούνται πως θα γίνει αυτός ο πολυπόθητος «Σασμός» ανάμεσα στις δύο οικογένειες μετά από τους τόσους νεκρούς που είδαμε στην σειρά.
Η «καπετάνισσα» εξομολογήθηκε πως ο ρόλος της ως «Καλλιόπη» στον Σασμό ήταν ο πιο σπουδαίος στην καριέρα της και πως η πιο δύσκολη σκηνή για εκείνη ήταν το μοιρολόι που γυρίστηκε πριν από λίγες μέρες, του οποίου τους στίχους έγραψε η ίδια.
«Ήδη έχει γίνει ένα πρώτο βήμα με τα δυο παιδιά, τον Αστέρη και την Αργυρώ , που κόντρα σε όλες τις διαμάχες, αγαπήθηκαν κι έκαναν και παιδί μαζί. Συμβολικά θα γίνει μία κίνηση, θα βαπτίσει το παιδί ο Αστέρης και ο Τηλέμαχος. Δηλαδή, τα δύο αδέλφια των δύο, που θα πυροβολήσει ο ένας τον άλλον.
Spoiler χοντρό! Δεν το έχω ξανακάνει τρία χρόνια.
Ο Σασμός θα έρθει με μια βάπτιση, λαδώνουν το παιδί που είναι στη μέση, οι δύο οικογένειες. Εκεί σταματάνε όλα. Εκεί γίνεται ουσιαστικά ο Σασμός. Και μετά ο γάμος που επικυρώνει όλο αυτό», αποκάλυψε η Μαρία Τζομπανάκη.
Ακόμη, περιέγραψε για το τελευταίο επεισόδιο: «Θα δείτε τραγουδιστές που αγαπάτε, θα δείτε τα παιδιά του Σασμού να χαίρονται πάρα πολύ. Υπάρχει και κάτι άλλο που θέλω να το πω, πώς από το πένθος περνάμε στον χορό και το τραγούδι. Είναι πάρα πολύ δύσκολο και για μια μάνα και για μια χήρα και έναν αδερφό, όταν γίνει ένα τέτοιο δράμα μέσα στην οικογένειά, πώς θα περάσουν στο γλέντι;
Υπάρχει ένας άλλος άγραφος νόμος στην Κρήτη. Στα τρία χρόνια, γίνεται ένα μεγάλο γλέντι πάντα με αφορμή μια βάπτιση ή έναν γάμο. Εκεί αν είναι να γίνει ένα γλέντι επί 100, γίνεται επί 1000, για να ορίσει το τέλος του πένθους για τις οικογένειες. Μέχρι τότε κανένας δεν παντρεύεται, κανένας δε βαπτίζει. Δεν είναι ασέβεια προς τον νεκρό ή τους νεκρούς, αντιθέτως είναι “θα σε τιμώ, αλλά πρέπει να συνεχίσουν τη ζωή τους και οι νέοι”».
Διαβάστε εδώ περισσότερα άρθρα