Ενημέρωση με ένα κλικ

Διαγράφηκε ο Αυγενάκης – Δεν παραδίδει την έδρα του

Η Επιτροπή Δεοντολογίας της ΝΔ, διέγραψε από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος τον πρώην υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη, στην οποία τον είχε παραπέμψει ο πρόεδρος του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης, για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο, όπου χειροδίκησε εναντίον υπαλλήλου.

Ο Λευτέρης Αυγενάκης από την πλευρά του γνωστοποίησε μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως δεν παραδίδει την έδρα, παραμένει βουλευτής, λέγοντας ταυτόχρονα πως είναι σεβαστή η απόφαση Μητσοτάκη για τη διαγραφή του.

Η ανάρτηση του:

«Η απόφαση του Προέδρου και Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για την διαγραφή μου απο την Κ.Ο. του Κόμματός μας είναι απόλυτα σεβαστή. Έδωσα εξηγήσεις σχετικά με το συμβάν και ζήτησα δημοσίως συγγνώμη.

Ήμουν και παραμένω Βουλευτής του νομού Ηρακλείου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τους πολίτες της Κρήτης με το ίδιο πάθος. Ανήκω στη Νεα Δημοκρατία και θα συνεχίσω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την παράταξη και την κυβέρνησή μας».

 

Να υπενθυμίσουμε ότι το  επεισόδιο έγινε επειδή ο υπάλληλος δεν του επέτρεπε να περάσει την πύλη αναχωρήσεων, που είχε κλείσει λόγω παρέλευσης της ώρας.

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε ο κ. Αυγενάκης υποστήριξε αρχικά ότι δεν υπήρξε χειροδικία, παρά μόνον φραστικό επεισόδιο.

Εν συνεχεία αναγκάστηκε να ανασκευάσει και να ζητήσει συγνώμη  – αλλά αυτό δεν τον έσωσε από τη διαγραφή.

Η δήλωση του Λευτέρη Αυγενάκη

Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο.

Διαβάστε εδώ περισσότερα άρθρα

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει