Νατάσα Θεοδωρίδου και Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στη σκηνή του NOX
Οι δύο δημοφιλείς ερμηνεύτριες επιβεβαίωσαν τη συνεργασία τους για τον χειμώνα με μια κοινή ανάρτηση που κερδίζει τις εντυπώσεις.
Μία από τις πιο πολυσυζητημένες μουσικές συμπράξεις της χρονιάς είναι πλέον γεγονός. Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν επίσημα τη νέα τους συνεργασία το βράδυ της Παρασκευής, μέσα από μια κοινή ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι δύο ερμηνεύτριες θα εμφανίζονται μαζί στη σκηνή του NOX κατά τη διάρκεια της ερχόμενης χειμερινής σεζόν, υποσχόμενες μοναδικές στιγμές στο κοινό τους. Στο βίντεο που δημοσιοποιήθηκε από τον επίσημο λογαριασμό του NOX ATHENS στο Instagram, η χημεία μεταξύ τους είναι εμφανής, καθώς η μία ερμηνεύει επιτυχίες της άλλης. «Ωραία θα περάσουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά η Δέσποινα Βανδή, δίνοντας το σύνθημα για την έναρξη των εμφανίσεών τους που αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον.