Η Νικολέτα Βλαβιανού καταγγέλλει τον ηλικιακό ρατσισμό στον χώρο της υποκριτικής
Η γνωστή ηθοποιός μιλά για την ανασφάλεια του επαγγέλματος, τις διακρίσεις κατά των γυναικών και την αναγκαιότητα των ορίων στην ανατροφή των παιδιών.
Η Νικολέτα Βλαβιανού άνοιξε τα χαρτιά της στην κάμερα της εκπομπής «Buongiorno», αποκαλύπτοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ηθοποιοί μεγαλύτερης ηλικίας στον σύγχρονο καλλιτεχνικό χώρο. Μεταξύ των επαγγελματικών της σχεδίων, η ηθοποιός στάθηκε ιδιαίτερα στον ηλικιακό ρατσισμό που μαστίζει τον κλάδο, υπογραμμίζοντας ότι οι παραγωγές τείνουν να αποφεύγουν τους μεγαλύτερους ηθοποιούς, κυρίως για οικονομικούς λόγους.
«Υπάρχει ένα bullying, μια επιλεκτική στάση απέναντι στους νεότερους και μια τάση να αποφεύγονται οι μεγαλύτεροι. Είναι εξωπραγματικά αυτά που κάνουν, ειδικά με τις γυναίκες», δήλωσε χαρακτηριστικά. Η ίδια παραδέχτηκε ότι, παρά την επιτυχημένη της πορεία –όπως η συμμετοχή της στο «Τελευταίο Νησί» όπου υποδύθηκε μια μεγαλύτερη γυναίκα– το επάγγελμα του ηθοποιού παραμένει μια πηγή διαρκούς ανασφάλειας. Μάλιστα, εξομολογήθηκε πως αν μπορούσε να ξαναγεννηθεί, θα επέλεγε τη δικηγορία για να εξασφαλίσει μια πιο σταθερή επαγγελματική πορεία.
Πέρα από τα καλλιτεχνικά δρώμενα, η Νικολέτα Βλαβιανού αναφέρθηκε στον ρόλο της ως γιαγιά, τονίζοντας την αξία της αυστηρότητας και των ορίων. «Πιστεύω ότι ο άνθρωπος πρέπει να βάζει όρια, όπως κάνουμε και στη δουλειά μας. Δεν πρέπει τα παιδιά να κρατούν τα ηνία στους γονείς ή στους παππούδες. Τα παιδιά νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια όταν ξέρουν τα όρια, και αυτό είναι σημαντικό για ολόκληρη την κοινωνία», κατέληξε η ηθοποιός.