Ενημέρωση με ένα κλικ

Συγκινητικός αποχαιρετισμός του Δημήτρη Μακρυνιώτη στο Στούντιο 4: «Ευγνώμων για αυτά τα 5 χρόνια»

Ο σεφ της εκπομπής αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό, με τον Θανάση Αναγνωστόπουλο να δίνει τη δική του απάντηση για το μέλλον της συνεργασίας τους.

Σε κλίμα συγκίνησης ολοκληρώθηκε ο κύκλος του Δημήτρη Μακρυνιώτη στην εκπομπή Στούντιο 4. Ο γνωστός σεφ, αποχαιρετώντας το τηλεοπτικό κοινό λίγο πριν την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν, αναφέρθηκε στην πορεία του, δηλώνοντας χαρακτηριστικά πως για τον ίδιο ήταν τα τελευταία τηλεοπτικά λεπτά της χρονιάς.

«Πάει η σεζόν, πάει η πέμπτη σεζόν. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά. Είμαι ευγνώμων», ανέφερε συγκινημένος ο Δημήτρης Μακρυνιώτης. Από την πλευρά του, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος επιχείρησε να καθησυχάσει τον συνεργάτη του με χιουμοριστική διάθεση, λέγοντας: «Εντάξει μωρέ, θα τα πούμε το χρόνου, μην αγχώνεσαι».

Η εκπομπή, με τους Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάση Αναγνωστόπουλο, ολοκληρώνει τη συνεργασία της με την ΕΡΤ την Τρίτη, 30 Ιουνίου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, το επιτυχημένο δίδυμο αναμένεται να συνεχίσει την πορεία του στον ΣΚΑΪ, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην τηλεοπτική τους καριέρα.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com