Αθηναϊς Νέγκα: «Βία το να ανακοινώνεται διαρκώς ότι μια εκπομπή θα κοπεί»
Η γνωστή παρουσιάστρια τοποθετείται για το πρόωρο τέλος τηλεοπτικών προγραμμάτων και τον αντίκτυπο στην ψυχολογία των εργαζομένων.
Σε πρόσφατες δηλώσεις της στην κάμερα της εκπομπής Breakfast@Star και στον δημοσιογράφο Ηλία Σκουλά, η Αθηναϊς Νέγκα τοποθετήθηκε με αιχμηρό τρόπο σχετικά με την πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών να διακόπτουν πρόωρα τις παραγωγές τους. Η παρουσιάστρια, μιλώντας στο πρόγραμμα του STAR, χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη τακτική ως ανόητη, επιπόλαιη και δαπανηρή, υπενθυμίζοντας πως στην τηλεοπτική ιστορία υπάρχουν πολλά παραδείγματα εκπομπών που πέτυχαν χάρη στην επιμονή των συντελεστών τους.
Η Αθηναϊς Νέγκα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ψυχολογική πίεση που δέχονται οι εργαζόμενοι πίσω από τις κάμερες. Παρομοίασε την κατάσταση με το κλείσιμο μιας επιχείρησης, επισημαίνοντας όμως πως στην τηλεόραση η διαδικασία αυτή συνοδεύεται συχνά από δημόσιο διασυρμό. «Είναι βία, είναι άσχημο, παίζει με την ψυχολογία των ανθρώπων», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, αναφερόμενη στον διαρκή εκφοβισμό που βιώνουν όσοι εργάζονται σε παραγωγές των οποίων το μέλλον τίθεται συνεχώς υπό αμφισβήτηση.