Η εξομολόγηση του Mike για τη μάχη με τον καρκίνο: «Ξαφνικά νιώθεις ανήμπορος»
Ο νεαρός καλλιτέχνης μιλά για τις δύσκολες στιγμές των χημειοθεραπειών και τις ανατροπές στη ζωή του.
Σε μια κατάθεση ψυχής προχώρησε ο Mike, μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής Happy Day και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Σιδηρόπουλο, το πρωινό της Παρασκευής στον Alpha. Ο νεαρός καλλιτέχνης αναφέρθηκε με ειλικρίνεια στη σκληρή μάχη που έδωσε με τον καρκίνο και στις προκλήσεις που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια των χημειοθεραπειών.
«Είναι δύσκολο να πολεμάς τον καρκίνο σε μικρή ηλικία, αλλά το καλό είναι ότι έχεις τις αντοχές να ανταπεξέλθεις», εξομολογήθηκε ο ίδιος. Παρά το θάρρος που επέδειξε, παραδέχθηκε πως η ψυχολογία του δοκιμάστηκε έντονα, ειδικά όταν το σώμα του άρχισε να καταβάλλεται: «Την περίοδο των χημειοθεραπειών δεν έχεις αντοχές. Για να διανύσω δέκα μέτρα, κουραζόμουν. Είναι πολύ περίεργο όλο αυτό. Εκεί που βλέπεις τον εαυτό σου πολύ δυνατό, ξαφνικά νιώθεις ανήμπορος».
Ο Mike αναφέρθηκε επίσης στις αρνητικές σκέψεις που μοιραία τον κατέκλυσαν, καθώς και στις αλλαγές που υπέστη η εξωτερική του εμφάνιση, όπως η απώλεια των μαλλιών του, στοιχεία που επηρέασαν την ψυχολογία του. Ωστόσο, σημείωσε με νόημα πως η έγκαιρη διάγνωση και η άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος υπήρξαν καθοριστικές για την ανάρρωσή του.
Παράλληλα, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή στον Alpha, ο καλλιτέχνης τοποθετήθηκε και για το θέμα της υιοθεσίας του, τονίζοντας πως γνώριζε την αλήθεια από πολύ μικρή ηλικία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, δεν τον ενδιαφέρει να αναζητήσει τους βιολογικούς του γονείς, καθώς έχει συμφιλιωθεί πλήρως με τα δεδομένα της ζωής του.