Ματίνα Νικολάου: «Πιο δυνατή μετά τις δυσκολίες, πάμε παρακάτω»
Η δημοφιλής ηθοποιός μιλά για την ενηλικίωση του γιου της, τις προκλήσεις της προσωπικής της ζωής και το ενδεχόμενο ενός νέου έρωτα.
Η Ματίνα Νικολάου άνοιξε τα χαρτιά της στην κάμερα της εκπομπής Buongiorno με τη Φαίη Σκορδά, με αφορμή τη νέα της θεατρική συνεργασία με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην καθημερινότητα με τον 18χρονο γιο της, τονίζοντας πως η ζωή μαζί του σε αυτό το νέο στάδιο της ενηλικίωσης παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
«Έχει καλλιτεχνικό πνεύμα και χαίρομαι πολύ που μαζεύεται με φίλους για να παίξουν μουσική. Προτιμώ να κάνουν πρόβες στο σπίτι παρά να βγαίνουν έξω», εξομολογήθηκε η Ματίνα Νικολάου στο MEGA. Παράλληλα, μιλώντας για τα προσωπικά της βιώματα και τις δοκιμασίες που έχει αντιμετωπίσει, εμφανίστηκε απόλυτα συμφιλιωμένη με το παρελθόν. «Φυσικά και νιώθω πιο δυνατή μετά τις δυσκολίες. Κάποια πράγματα έρχονται στη ζωή μας για να μας μάθουν κάτι. Ωραία, τα μάθαμε, πάμε παρακάτω», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Τέλος, όσον αφορά τα συναισθηματικά της, η ηθοποιός παραδέχτηκε πως η αγάπη που προσφέρει δεν είναι πάντα ισάξια με αυτή που λαμβάνει, ωστόσο δηλώνει έτοιμη αν και όχι επικεντρωμένη σε έναν νέο έρωτα. «Δεν είναι η προτεραιότητά μου αυτή τη στιγμή, αλλά ποτέ δεν είναι αργά», κατέληξε.