Μανώλης Μητσιάς: Η τρυφερή εξομολόγηση του γιου του, Μίλτου, για τη σχέση τους
Οι δύο άνδρες μίλησαν στην εκπομπή «Στούντιο 4» για το πώς άλλαξε η επικοινωνία τους με το πέρασμα των χρόνων και τον ρόλο του παππού στη ζωή του ερμηνευτή.
Σε μια σπάνια κοινή εμφάνιση στην εκπομπή «Στούντιο 4», ο Μανώλης Μητσιάς και ο γιος του, Μίλτος Μητσιάς, άνοιξαν την καρδιά τους και μίλησαν για τη σχέση τους, τα εγγόνια και τον αμοιβαίο θαυμασμό τους.
Ο γνωστός ερμηνευτής παραδέχτηκε με ειλικρίνεια ότι οι έντονες επαγγελματικές υποχρεώσεις του παρελθόντος δεν του επέτρεψαν να αφιερώσει όσο χρόνο θα ήθελε στον γιο του όταν εκείνος ήταν μικρός. «Με τον Μίλτο δεν είχα τόσο πολύ σχέση, γιατί έκανα και τρία προγράμματα και ξενυχτούσα πολύ», εξομολογήθηκε. Ωστόσο, η εικόνα αυτή έχει αλλάξει ριζικά σήμερα, καθώς ο ίδιος απολαμβάνει τον ρόλο του παππού με απεριόριστη ενέργεια. Ο Μίλτος Μητσιάς περιέγραψε τον πατέρα του ως έναν αστείρευτο άνθρωπο, επισημαίνοντας: «Είναι για να τον χαίρεσαι. Λες, πού τη βρίσκει αυτή την ενέργεια; Είναι τυχερά τα εγγόνια που έχουν αυτόν τον παππού».
Στο ερώτημα για το αν υπήρχε η έκφραση «σ’ αγαπώ» στην καθημερινότητά τους, ο Μίλτος τόνισε πως η τρυφερότητα του πατέρα του εκφραζόταν μέσα από τις πράξεις και τη στάση του. «Δεν χρειαζόταν να μου πει “σ’ αγαπώ” για να το νιώσω. Ήταν πολύ τρυφερός», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, οι δύο άνδρες αναφέρθηκαν στις αρετές που εκτιμά ο ένας στον άλλον. Ο Μανώλης Μητσιάς εξήρε τη μεθοδικότητα και τον ορθολογισμό του γιου του, ενώ ο Μίλτος εξέφρασε τον βαθύ θαυμασμό του για τη συνέπεια που επιδεικνύει ο πατέρας του στον πολιτισμό και το ελληνικό τραγούδι. «Δεν λύγισε ποτέ για να πει εύπεπτα πράγματα», υπογράμμισε ο Μίλτος, με τον Μανώλη Μητσιά να συμπληρώνει πως η στάση του αυτή διαμορφώθηκε μέσα από τις συναναστροφές του με κορυφαίους δημιουργούς, όπως ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Νίκος Γκάτσος.