Ενημέρωση με ένα κλικ

Νίκος Μουτσινάς και Μαρία Ηλιάκη: Η χιουμοριστική επανένωση των δύο παρουσιαστών στο Instagram

Οι παλιοί συνεργάτες της εκπομπής «Δέστε τους» συναντήθηκαν ξανά και αντάλλαξαν ατάκες που θύμισαν την τηλεοπτική τους χημεία.

Μία συνάντηση που ξύπνησε νοσταλγικές αναμνήσεις στους τηλεθεατές πραγματοποίησαν ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη. Οι δύο παρουσιαστές, που είχαν γράψει τη δική τους ιστορία με την κοινή τους συμμετοχή στην εκπομπή «Δέστε τους», συναντήθηκαν μετά από πολλά χρόνια και μοιράστηκαν τη στιγμή με τους διαδικτυακούς τους φίλους μέσω Instagram.

Στο βίντεο που δημοσίευσαν, η χημεία τους παραμένει αναλλοίωτη, με τους δυο τους να ανταλλάσσουν χαρακτηριστικά πειράγματα. Ο Νίκος Μουτσινάς ξεκίνησε τη συζήτηση με τον δικό του ανατρεπτικό τρόπο, ενώ η Μαρία Ηλιάκη απάντησε με την ίδια διάθεση. Όταν ο παρουσιαστής τη ρώτησε «Χάρηκες που με είδες;», η Μαρία Ηλιάκη του ανταπέδωσε την ερώτηση, με τον ίδιο να εξομολογείται: «Πολύ». Η παρουσιάστρια συνόδευσε τη δημοσίευση με τη φράση «Πολύ ωραίο reunion», επιβεβαιώνοντας πως παρά το πέρασμα του χρόνου, η φιλία τους παραμένει ισχυρή.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com