Ενημέρωση με ένα κλικ

Η αιχμηρή ατάκα του Snik για τον Αντώνη Ρέμο: «Τα έβγαλε τα λεφτά του»

Ο γνωστός τράπερ μιλά για την πατρότητα, την αποχή του από τα μουσικά βραβεία και τη διακοπή των εμφανίσεων του Αντώνη Ρέμου.

Σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην Ελένη Παπαδόγια για την εκπομπή Το Πρωινό, ο Snik άνοιξε τα χαρτιά του και μίλησε για την προσωπική του ζωή, αλλά και για τις εξελίξεις στον καλλιτεχνικό χώρο. Ο τράπερ, που διανύει μια από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής του, υποδέχτηκε με ενθουσιασμό τον ερχομό της κόρης του, στην οποία σκοπεύει να δώσει το όνομα Bonnie. «Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι πατέρας. Είμαι στα καλύτερά μου, έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πέρα από τα προσωπικά του ζητήματα, ο Snik στάθηκε και στα επαγγελματικά του δρώμενα. Μεταξύ άλλων, ξεκαθάρισε τη θέση του απέναντι στα Mad Awards, τονίζοντας πως δεν τον ενδιαφέρουν πλέον καθόλου. «Έχω πάρει 5-6 βραβεία. Δεν θα πάω αν με φωνάξουν», ανέφερε κλείνοντας την πόρτα σε μια πιθανή συμμετοχή του.

Τέλος, σχολιάζοντας την είδηση ότι ο Αντώνης Ρέμος δεν θα εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο τον ερχόμενο χειμώνα, ο Snik έκανε ένα σχόλιο που προκάλεσε αίσθηση: «Ο Αντώνης Ρέμος θα ξεκουραστεί; Εντάξει, τα έβγαλε τα λεφτά του αυτός».

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com