Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος νικητής του ντέρμπι της 5ης ημέρας των πλει οφ της Super League 1 αφού με γκολ του Αϊτόρ επικράτησε με 1-0 του Ολυμπιακού στη Λεωφόρο.
ΠΑΣ Γιάννινα και ΟΦΗ συνέχισαν την αήττητη πορεία τους στο εφετινό πρωτάθλημα, με τη μεταξύ τους αναμέτρηση, όπου έληξε 1-1
#Arthro #ΠΑΣ_Γιάννινα #ΟΦΗ #Super_League