Οι παραιτήσεις του Μάκη Βορίδη, τριών υφυπουργών και ενός γενικού γραμματέα, με φόντο την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, δεν αποτέλεσαν έκπληξη.
Ήδη από νωρίς το πρωί της Πέμπτης, όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης κλήθηκε να σχολιάσει το ζήτημα από τις Βρυξέλλες, ήταν φανερό πως δεν είχε σκοπό να το προσπεράσει.
«Δεν σχολιάζω συχνά!-->!-->!-->!-->!-->…