Εφετείο Αθηνών: Εγκαινιάστηκε η νέα αίθουσα Δ5 για δίκες με πολλούς κατηγορουμένους
Ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης παρουσίασε τα έργα αναβάθμισης ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, τονίζοντας τη σημασία της βελτίωσης των συνθηκών εργασίας και της ασφάλειας στο δικαστικό μέγαρο.
Διαβάστε περισσότερα...