Δείπνο στο Μικρολίμανο για τον Ολυμπιακό: Οι Αγγελόπουλοι αποχαιρέτησαν την ομάδα μετά τη θριαμβευτική σεζόν
Παίκτες και προπονητικό επιτελείο γιόρτασαν τις κατακτήσεις των τίτλων σε μια βραδιά στο εστιατόριο του Άλεκ Πίτερς.
Διαβάστε περισσότερα...