Λήξαν θεωρεί το επεισόδιο ο υπάλληλος του αεροδρομίου -Απέσυρε τη μήνυση κατά Αυγενάκη
Ο νεαρός υπάλληλος του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» που είχε υποβάλει μήνυση κατά του Λευτέρη Αυγενάκη, για τη συμπεριφορά του πρώην υπουργού, μέσω των δικηγόρων του θεωρεί το θέμα «λήξαν», ενώ παράλληλα απέσυρε και τη μήνυση.
Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ εκ των δικηγόρων του υπαλλήλου Ελένη Σαμαρειτάκη, η αίτηση ανάκλησης υποβλήθηκε ήδη από την περασμένη Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση
Η δήλωση του νεαρού υπάλληλου
Επίσης, ο νεαρός υπάλληλος προέβη και στην ακόλουθη δήλωση που συνόδευε την απόσυρση της μήνυσης. «Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα. Ήταν η ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ. Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για τη στήριξη».