Πρώτος ο Alpha και τον Οκτώβριο σε μυθοπλασία, ψυχαγωγία κι ενημέρωση
Ενημέρωση, ψυχαγωγία και μυθοπλασία μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα, και έφεραν τον Alpha στην πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης και τον Οκτώβριο.
Πρώτος, λοιπόν, ήταν ο Alpha τον μήνα Οκτώβριο με 13,6% στο σύνολο πληθυσμού και 13,5% στο δυναμικό κοινό 18-54. Ο Alpha κυριάρχησε στην πρωινή, απογευματινή, στην prime time και την βραδινή ζώνη με το πρόγραμμά του και τις εκπομπές του να κόβουν πρώτες το νήμα της τηλεθέασης.
Καθημερινά πρώτοι!
Χαμόγελα και… happy διάθεση μοίρασε το «Happy day στον Alpha» τον Οκτώβριο κερδίζοντας την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16%, ενώ η πιο happy παρέα του πρωινού χτύπησε 24,7% στις γυναίκες ηλικίας 25-44.
Ο Χρήστος Φερεντίνος στο πιο τυχερό πλατό της ελληνικής τηλεόρασης, μοίρασε κέρδη με το «Deal» ανεβάζοντας στα ύψη την αδρεναλίνη, αλλά και τα νούμερα της τηλεθέασης. Το αγαπημένο μας παιχνίδι παρακολούθησαν 1.094.000 τηλεθεατές έστω και για 1 λεπτό και τερμάτισε πρώτο τον Οκτώβριο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 18,3%.
Μυθοπλασία που αξίζει μόνο πρωτιά!
Η επιστροφή της Ρωξάνης, ο ανεκπλήρωτος έρωτας του Δημήτρη, οι περιπέτειες της οικογένειας Ταβουλαρέα και όλα όσα συμβαίνουν στο «Άσε μας ρε μαμά», έφεραν για άλλο ένα μήνα τη σειρά στην πρώτη θέση στον πίνακα της τηλεθέασης.
Η οικογενειακή κωμική σειρά «Άσε μας ρε μαμά», άφησε πίσω τον ανταγωνισμό και τερμάτισε πρώτη και τον Οκτώβριο στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 16,1% και με 1.202.000 τηλεθεατές να την παρακολουθούν έστω και για 1 λεπτό.
Οι γυναίκες, για ακόμα ένα μήνα, έδειξαν την αγάπη τους στη σειρά αφού σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 18,2%.
Η σκληρή ιστορία ενός σύγχρονου απαγορευμένου έρωτα, στα ορεινά χωριά του Ρεθύμνου. Ενός έρωτα που δεν έπρεπε να συμβεί γιατί οι δύο οικογένειες βρίσκονται σε μια σκληρή, πολύχρονη σύγκρουση, ο «Σασμός» συνεχίζει να κρατά τα πρωτεία της τηλεθέασης και να κυριαρχεί στην prime time ζώνη. Για ακόμα ένα μήνα τερμάτισε πρώτος με 2.334.000 τηλεθεατές να τον παρακολουθούν έστω και για 1 λεπτό και 1.300.000 τηλεθεατές να συντονίζονται κάθε βράδυ για τη συγκλονιστική εξέλιξη της σειράς. Συγκεκριμένα η ερωτική δραματική σειρά του Alpha κατέκτησε την κορυφή στο σύνολο κοινού με ποσοστό 27%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 τερμάτισε πρώτη με ποσοστό 28,7%. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι γυναίκες, για άλλο ένα μήνα, χάρισαν στη σειρά ποσοστό που έφτασε μέχρι και 33,1%.
Την έχουμε αγαπήσει, έχουμε περάσει μοναδικές στιγμές μαζί της. Η «Μουρμούρα» είναι μόνο μία κι αναντικατάστατη στις καρδιές των τηλεθεατών. Ο 9ος κύκλος της σειράς, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» συνεχίζει να κατακτά την κορυφή αφού τον Οκτώβριο 1.320.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τη σειρά έστω και για 1 λεπτό και τερμάτισε πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 19,2% και το 23,9% των ανδρών ηλικίας 15-24 της χάρισαν την πρωτιά.
Σαββατοκύριακο με πρωτιές!
Απόλυτος κυρίαρχος και τον Οκτώβριο αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» συνέχισε αήττητο την πορεία του, τόσο στο σύνολο πληθυσμού καταγράφοντας ποσοστό 21,6%, όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 19%. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 26,6%, ενώ 1.352.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1 λεπτό.
Η πιο κεφάτη ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου το «Καλύτερα δε γίνεται!» με τη Ναταλία Γερμανού σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης και τον Οκτώβριο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,6%, αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,9%. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν 1.622.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό και σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 21,4%.
1.077.000 τηλεθεατές είδαν έστω και για 1 λεπτό τις συνταγές του Άκη Πετρετζίκη τον Οκτώβριο. Πρώτο έκοψε το νήμα τηλεθέασης το «Kitchen Lab» και συγκεκριμένα η εκπομπή σημείωσε στο σύνολο κοινού 17,8% και στο δυναμικό κοινό 18-54 14,7%.
Το πιο φαντασμαγορικό σόου, το πιο εντυπωσιακό, το πιο σύγχρονο, το πιο διασκεδαστικό, το «Just the 2 of Us» κατέκτησε τον Οκτώβριο την πρώτη θέση και μάλιστα 3.145.000 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω και για 1 λεπτό και ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 17,3%. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό το σόου έφτασε το 20,6%.