Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX
Οι δύο κορυφαίες ερμηνεύτριες επιβεβαίωσαν τη συνεργασία τους για τον επερχόμενο χειμώνα μέσα από ένα βίντεο που προκάλεσε κύμα ενθουσιασμού στους θαυμαστές τους.
Η πολυαναμενόμενη συνεργασία ανάμεσα στη Νατάσα Θεοδωρίδου και τη Δέσποινα Βανδή είναι πλέον γεγονός, υπόσχοντας να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της αθηναϊκής διασκέδασης τον ερχόμενο χειμώνα. Οι δύο σπουδαίες λαϊκές ερμηνεύτριες επιβεβαίωσαν τις φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό, ανακοινώνοντας επίσημα τη σύμπραξή τους μέσω ενός κοινού βίντεο που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου.
Το μουσικό σχήμα που θα φιλοξενηθεί στο NOX αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο δυνατά γεγονότα της επόμενης σεζόν, συγκεντρώνοντας ήδη το ενδιαφέρον του κοινού. Στο βίντεο της ανακοίνωσης, οι δύο καλλιτέχνιδες εμφανίζονται ιδιαίτερα ευδιάθετες, ερμηνεύοντας επιτυχίες η μία της άλλης και δίνοντας μια πρώτη γεύση από τη χημεία που θα μεταφέρουν στη σκηνή.
«Ωραία θα περάσουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά η Δέσποινα Βανδή, δίνοντας το σύνθημα για μια σεζόν γεμάτη μουσικές στιγμές. Η είδηση προκάλεσε άμεσα ενθουσιώδεις αντιδράσεις, με την ανάρτηση να συγκεντρώνει χιλιάδες αλληλεπιδράσεις μέσα σε λίγα λεπτά. Η σύμπραξη δύο εκ των πιο επιτυχημένων και διαχρονικών φωνών του ελληνικού τραγουδιού στο NOX θεωρείται βέβαιο ότι θα προσελκύσει πλήθος κόσμου από τις πρώτες κιόλας παραστάσεις.