Έφη Αλεβίζου: Οι λόγοι της αποχώρησης από τον Alpha μετά από 18 χρόνια
Η γνωστή δημοσιογράφος αποκαλύπτει το παρασκήνιο της παραίτησής της και την απόφαση να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη με τον σύζυγό της.
Η Έφη Αλεβίζου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» την Πέμπτη 25/6, όπου μίλησε ανοιχτά για την επαγγελματική της διαδρομή και τους λόγους που την οδήγησαν να ολοκληρώσει έναν κύκλο δεκαοκτώ ετών στον Alpha. Η δημοσιογράφος, η οποία αποχώρησε από τον σταθμό το 2022, εξήγησε ότι η απόφαση δεν ήταν καθόλου εύκολη, αλλά επιβεβλημένη.
«Έμεινα μέχρι το 2022, 18 χρόνια. Έγιναν κάποια πράγματα και είπα “τώρα ήρθε η ώρα να φύγω”», εξομολογήθηκε η Έφη Αλεβίζου, τονίζοντας πως η κατάσταση δεν ήταν πλέον ιδανική. Όπως ανέφερε, η μοίρα έπαιξε τον ρόλο της, καθώς λίγες ημέρες μετά την παραίτησή της, προέκυψε μια επαγγελματική πρόταση για τον σύζυγό της στη Θεσσαλονίκη. «Έτσι όπως ήμουν ψυχολογικά, αποφασίσαμε να φύγουμε. Του είπα “πάμε, δεν έχουμε να χάσουμε κάτι”», συμπλήρωσε.
Παράλληλα, η δημοσιογράφος θυμήθηκε το ξεκίνημά της το 2004, όταν έστειλε βιογραφικά στο Mega, τον ΑΝΤ1 και τον Alpha. Η επιλογή της να ενταχθεί στο δυναμικό του Alpha επηρεάστηκε από την παρουσία του Νίκου Χατζηνικολάου, τον οποίο παρακολουθούσε και εκτιμούσε ιδιαίτερα. Η ίδια περιέγραψε μια χαρακτηριστική στιγμή, όταν ο Νίκος Χατζηνικολάου, κατά τη διάρκεια μιας μεσημεριανής σύσκεψης, την κάλεσε να παρουσιάσει αιφνιδιαστικά το απογευματινό δελτίο ειδήσεων. «Δεν πρόλαβα καν να αγχωθώ, πρόλαβα μόνο να πάρω τηλέφωνο τη μητέρα μου να με δει», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας, η Έφη Αλεβίζου υπογράμμισε τη σημασία της εμπιστοσύνης που της έδειξε ο σταθμός από την πρώτη στιγμή. «Ήμουν 27 χρονών και με έριξαν στα βαθιά, αναλαμβάνοντας έκτακτα δελτία. Ήταν τυχερό που ψήθηκα έτσι επαγγελματικά», κατέληξε.