Ενημέρωση με ένα κλικ

Η περιπέτεια της Ανθής Βούλγαρη: «Βγήκαν σπυράκια σε όλο μου το σώμα και έτρεχα στα νοσοκομεία»

Η παρουσιάστρια περιέγραψε την αγωνιώδη προσπάθειά της να βρει δερματολόγο μετά από έντονη αλλεργική αντίδραση.

Μια δυσάρεστη περιπέτεια με την υγεία της μοιράστηκε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου η Ανθή Βούλγαρη. Μέσα από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», η παρουσιάστρια αποκάλυψε πως την προηγούμενη ημέρα, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εκπομπής, ήρθε αντιμέτωπη με ένα αιφνίδιο αλλεργικό επεισόδιο.

«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα… Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έχω πάθει κάποιο αλλεργικό σοκ», εξομολογήθηκε η ίδια, περιγράφοντας τις προσπάθειές της να βρει άμεση ιατρική βοήθεια. Η αναζήτησή της ξεκίνησε από το Κέντρο Υγείας Κορωπίου, όπου όμως διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε διαθέσιμος δερματολόγος για το περιστατικό της.

Στη συνέχεια, η Ανθή Βούλγαρη κατευθύνθηκε προς το νοσοκομείο «Ανδρέας Συγγρός». Όπως ανέφερε, η διαδρομή της πήρε 40 λεπτά, ενώ φτάνοντας αντίκρισε ουρά 30 ατόμων, γεγονός που την προβλημάτισε έντονα για την προσβασιμότητα στις δομές υγείας. «Αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στον δρόμο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά. Τελικά, κατάφερε να βρει γιατρό στη Νέα Σμύρνη, ο οποίος επιβεβαίωσε την αλλεργική αντίδραση.

Η παρουσιάστρια, η οποία έλαβε οδηγία να παραμείνει στο σπίτι για μία εβδομάδα, απέδωσε το περιστατικό και σε πιθανή εξασθένηση του ανοσοποιητικού της συστήματος. «Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας», κατέληξε, αναδεικνύοντας τα κενά στο σύστημα υγείας.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com