Ναΐμ Κασέμ: «Το Ισραήλ πρέπει να αποχωρήσει χωρίς όρους από τον Λίβανο»
Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ απορρίπτει κάθε ενδεχόμενο κανονικοποίησης των σχέσεων και χαρακτηρίζει τη συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν ως ήττα για την Ουάσινγκτον και το Τελ Αβίβ.
Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κασέμ, έστειλε ηχηρό μήνυμα προς το Ισραήλ, υπογραμμίζοντας ότι η χώρα δεν έχει «καμία επιλογή» παρά να αποσυρθεί πλήρως και χωρίς όρους από τα εδάφη του Λιβάνου που κατέχει. Κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής ομιλίας του προς χιλιάδες υποστηρικτές του, με αφορμή τον εορτασμό της σιιτικής γιορτής Ασούρα, ο Κασέμ ξεκαθάρισε ότι η οργάνωσή του απορρίπτει κάθε σενάριο κανονικοποίησης των διμερών σχέσεων.
Την ώρα που οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ βρίσκονται σε εξέλιξη στην Ουάσινγκτον, ο ηγέτης της Χεζμπολάχ διαμήνυσε ότι δεν πρόκειται να γίνει δεκτή καμία άρση του καθεστώτος εχθρότητας, ούτε οποιαδήποτε μερική παρουσία των ισραηλινών δυνάμεων στο λιβανικό έδαφος. «Το Ισραήλ πρέπει να φύγει ταπεινωμένο και ηττημένο», δήλωσε χαρακτηριστικά, κάνοντας λόγο για μια νέα φάση που ξεκινά μετά την κατάρριψη των ισραηλινο-αμερικανικών σχεδίων.
Παράλληλα, ο Κασέμ στάθηκε ιδιαίτερα στη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, χαρακτηρίζοντάς την ως μια επίσημη «δήλωση ήττας» για την Αμερική και το Ισραήλ. Σύμφωνα με τον ίδιο, η οργάνωσή του πέτυχε μια σημαντική νίκη, αποτρέποντας έναν ευρείας κλίμακας πόλεμο που στόχευε στην εξάλειψη της ύπαρξής τους, παρά τη μείωση των εχθροπραξιών που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα.