Μπαράκ Ομπάμα για τον γάμο του με τη Μισέλ: «Εγώ πήρα περισσότερα από όσα έδωσα»
Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ και η σύζυγός του ανοίγουν τα χαρτιά τους για την κοινή τους πορεία, την αμοιβαία στήριξη και το νέο Προεδρικό Κέντρο στο Σικάγο.
Μετά από σχεδόν 34 χρόνια κοινής πορείας κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Μπαράκ Ομπάμα και η Μισέλ Ομπάμα παραμένουν ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ζευγάρια παγκοσμίως. Δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή τους από τον Λευκό Οίκο, το ζευγάρι παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό People, εξομολογούμενο τις προκλήσεις και την ουσία της σχέσης του.
«Δεν ξέρω αν υπήρξε μια απολύτως ισότιμη σχέση, αλλά για μένα λειτούργησε αρκετά καλά. Εγώ πήρα περισσότερα από όσα πήρε εκείνη. Για τη Μισέλ πιθανότατα ήταν μια πιο σύνθετη εμπειρία», παραδέχτηκε ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ. Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο νέο Προεδρικό Κέντρο Ομπάμα, στη νότια πλευρά του Σικάγο, στον τόπο όπου γνωρίστηκαν και μεγάλωσαν τις κόρες τους, Μάλια και Σάσα.
Η Μισέλ Ομπάμα εξήρε την προσωπικότητα του συζύγου της, τονίζοντας πως «λειτουργούμε ως αντίβαρο ο ένας για τον άλλον». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, ο Μπαράκ υπήρξε ανέκαθεν το στήριγμά της, δηλώνοντας παρών σε κάθε δυσκολία. Από την πλευρά του, ο Μπαράκ Ομπάμα εξομολογήθηκε ότι η σύζυγός του τον βοήθησε να γίνει καλύτερος άνθρωπος, ενώ αναφέρθηκε με περηφάνια στο συλλογικό έργο του νέου Προεδρικού Κέντρου, το οποίο σχεδιάστηκε με στόχο να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο προσφοράς για την τοπική κοινότητα.