Ενημέρωση με ένα κλικ

ΟΑΣΑ: Από την 1ή Ιουνίου οι αποζημιώσεις για τους κατόχους ATH.ENA Card

Ανακοίνωση του ΟΑΣΑ

Από την 1η Ιουνίου αναμένεται η ενεργοποίηση της διαδικασίας αποζημίωσης, με τη μορφή χρονικής επέκτασης, σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις από τις 11/4 έως τις 4/5.

Όσοι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, ενώ όσοι κάτοχοι καρτών είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο διάρκειας των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων. Στην αποζημίωση των κατόχων μηνιαίων και ετήσιων καρτών είχε αναφερθεί ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής.

Από την πλευρά του ο ΟΑΣΑ, αναφέρει αυτοματοποιημένη πίστωση των αποζημιώσεων, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ ενώ θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

«Με τα μέτρα αυτά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού»

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.

Ταυτόχρονα στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ, το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού τα οποία βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα. Οι ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού είναι Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 10:00 – 14:00.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει