Αθήνα: Φωτιά στον όγδοο όροφο του ξενοδοχείου Alma με εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
Επιχείρηση απεγκλωβισμού σε εξέλιξη από την Πυροσβεστική στην οδό Δώρου
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Κυριακής (28/6) στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ξέσπασε πυρκαγιά σε ξενοδοχείο. Η φωτιά εκδηλώθηκε στον όγδοο όροφο του ξενοδοχείου Alma, που βρίσκεται επί της οδού Δώρου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το σημείο, η κατάσταση κρίνεται κρίσιμη, καθώς υπάρχουν άτομα που παραμένουν εγκλωβισμένα στα μπαλκόνια του κτιρίου, αναμένοντας τη βοήθεια των αρχών. Στο σημείο έχει σπεύσει άμεσα ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής για την κατάσβεση της φωτιάς και τη διάσωση των ενοίκων. Συγκεκριμένα, στην επιχείρηση συμμετέχουν 21 πυροσβέστες με επτά οχήματα, ενώ έχει επιστρατευτεί και βραχιονοφόρο όχημα για να προσεγγίσει τα υψηλότερα επίπεδα του ξενοδοχείου.