Ενημέρωση με ένα κλικ

Ενεργειακή αναβάθμιση σε 20 σχολεία του δήμου Αθηναίων με προϋπολογισμό 14,2 εκατομμύρια ευρώ

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το μεγάλο πρόγραμμα για 21.500 τετραγωνικά μέτρα σχολικών υποδομών, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών.

Στο στάδιο της υλοποίησης εισέρχεται το πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης σχολικών υποδομών του δήμου Αθηναίων, καθώς η Αναπτυξιακή Αθήνας ολοκλήρωσε τις μελέτες για παρεμβάσεις σε 20 σχολικές μονάδες, συνολικού προϋπολογισμού 14,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Μετά τη θετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, οι μελέτες παραδόθηκαν για έγκριση, ανοίγοντας τον δρόμο για τη διαδικασία δημοπράτησης. Το φιλόδοξο αυτό έργο αφορά συνολικά 21.500 τ.μ. εκπαιδευτικών χώρων, συμπεριλαμβανομένων Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων σε ολόκληρη την πόλη.

Οι τεχνικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν θερμομόνωση, αντικατάσταση κουφωμάτων, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και αναβάθμιση των συστημάτων φωτισμού και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων. Στόχος είναι η αναβάθμιση των κτιρίων από την κατηγορία Β στην Α+, πετυχαίνοντας ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας 3.270 MWh. Πέραν της μείωσης του λειτουργικού κόστους, η πρωτοβουλία στοχεύει στη δημιουργία ασφαλέστερων και πιο σύγχρονων χώρων μάθησης.

Το έργο αποτελεί το πρώτο βήμα της χρηματοδότησης που εξασφάλισε ο δήμος από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. «Τα σχολεία της Αθήνας αξίζουν να είναι ασφαλή, σύγχρονα και ενεργειακά αποδοτικά», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, υπογραμμίζοντας ότι η δημοτική αρχή περνά από τον σχεδιασμό στην πράξη για τη δημιουργία πιο βιώσιμων δημόσιων υποδομών.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com