Απεργία στις Περιφέρειες την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 με τη στήριξη της ΑΔΕΔΥ
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν προσλήψεις, αυξήσεις μισθών και υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Η ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσε επίσημα τη στήριξή της στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ για τους εργαζόμενους στις Περιφέρειες, η οποία θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026. Η απεργιακή κινητοποίηση έρχεται ως αντίδραση στην ανάγκη επίλυσης κρίσιμων αιτημάτων που απασχολούν τον κλάδο.
Οι εργαζόμενοι ζητούν επιτακτικά τη διενέργεια μαζικών μόνιμων προσλήψεων για την ουσιαστική στελέχωση των υπηρεσιών, καθώς και τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εύρυθμη λειτουργία τους. Παράλληλα, στο επίκεντρο των διεκδικήσεων βρίσκεται το αίτημα για αυξήσεις της τάξεως του 20% στους μισθούς, καθώς και η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
Επιπλέον, η ΟΣΥΑΠΕ θέτει ως προτεραιότητα την εξομοίωση των επιδομάτων και των αποζημιώσεων με εκείνες των υπόλοιπων ελεγκτικών υπηρεσιών του δημοσίου τομέα, ζητώντας τη χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος στο σύνολο των υπηρεσιών και των υποστηρικτικών δομών των Περιφερειών. Τέλος, το πλαίσιο των αιτημάτων ολοκληρώνεται με το αίτημα για την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας που θα ρυθμίζει θεσμικά ζητήματα και μη μισθολογικές παροχές για το προσωπικό.