Ενημέρωση με ένα κλικ

Πάτρα: Δεν προκύπτει κακοποίηση για το 7 μηνών βρέφος που εισήχθη στο νοσοκομείο

Η ιατροδικαστική έκθεση έριξε φως στα αίτια των τραυμάτων του μωρού, με τη μητέρα να παραπέμπεται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Αίσιο τέλος φαίνεται να έχει η περιπέτεια για το 7 μηνών βρέφος που νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας, καθώς η ιατροδικαστική εξέταση αποσαφήνισε ότι τα τραύματα που έφερε το μωρό δεν προέρχονται από κακοποίηση. Το βρέφος, το οποίο παραμένει για νοσηλεία, είναι πλέον καλά στην υγεία του, καθησυχάζοντας τους γιατρούς που είχαν κινητοποιηθεί άμεσα.

Το περιστατικό είχε σημάνει συναγερμό στις αρχές το Σάββατο, όταν το μωρό μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με κάταγμα στον μηρό και εκδορές στο κεφάλι. Η μητέρα του βρέφους, η οποία συνελήφθη, ισχυρίστηκε εξαρχής ότι τα τραύματα προκλήθηκαν από ατύχημα, όταν το παιδί έπεσε από το κρεβάτι. Παρά το γεγονός ότι τα ευρήματα της ιατροδικαστικής έκθεσης απέκλεισαν το ενδεχόμενο κακοποίησης, η γυναίκα παραπέμπεται στη δικαιοσύνη αντιμετωπίζοντας την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com