24ωρη απεργία στις Περιφέρειες όλης της χώρας την Τετάρτη 24 Ιουνίου
Στο επίκεντρο των κινητοποιήσεων βρίσκονται η υποστελέχωση των υπηρεσιών, οι μισθολογικές διεκδικήσεις και η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν την Τετάρτη 24 Ιουνίου οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες της χώρας, διεκδικώντας λύσεις στα καίρια ζητήματα που ταλανίζουν τον κλάδο. Η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ) ανακοίνωσε την απόφαση για απεργία, τονίζοντας ότι οι Περιφέρειες παραμένουν υποστελεχωμένες, καθώς δεν αποτελούν ελκυστικό προορισμό για εργαζόμενους, ενώ οι υπηρεσιακές απαιτήσεις αυξάνονται διαρκώς.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι οι αποδοχές τους έχουν υποστεί συνειδητή υποβάθμιση, με την οριζόντια αύξηση των 40 ευρώ μικτά τον μήνα να χαρακτηρίζεται «πρόκληση και εμπαιγμός». Όπως επισημαίνει η Ομοσπονδία, οι μισθοί δεν επαρκούν πλέον για την κάλυψη βασικών αναγκών, ενώ οι συνάδελφοι βιώνουν ένα καθεστώς «οικονομικού διωγμού» τα τελευταία 15 χρόνια.
Στο επίκεντρο των αιτημάτων τους βρίσκεται η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για μόνιμους και υπαλλήλους ΙΔΑΧ, καθώς και η ανάγκη για άμεσες νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα ρυθμίζουν τα μισθολογικά και θεσμικά προβλήματα. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την αδιαλλαξία του Υπουργείου Οικονομικών και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), οι οποίες, σύμφωνα με την ανακοίνωση, αρνούνται τον διάλογο παρά τα συνεχή αιτήματα για συνάντηση.