Προσλήψεις άνω των 1.000 ατόμων από τον Σκλαβενίτη
Σε προσλήψεις που θα ξεπεράσουν τα 1.000 άτομα προχωρά η αλυσίδα Σκλαβενίτης.
Ήδη η αλυσίδα, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων σούπερ μάρκετ στη χώρα, έχει ενισχύσει τις τελευταίες ημέρες το ανθρώπινο δυναμικό της με 600 άτομα.
Οι προσλήψεις πραγματοποιούνται για να αντιμετωπιστεί η αυξημένη κίνηση, η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων, το «κενό» που δημιουργείται από τις άδειες ειδικού σκοπού αλλά και να αποσυμπιεστεί το υπάρχον προσωπικό το οποίο από τα τέλη Φεβρουαρίου έχει κουβαλήσει το βάρος της κατακόρυφης αύξησης της κατανάλωσης.
Την ίδια στιγμή η αλυσίδα «τρέχει», σε συνεργασία με την e-food, πιλοτικό πρόγραμμα στην περιοχή του Περιστερίου, για να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές με άμεσες παραδόσεις των παραγγελιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Capital.gr, στόχος της αλυσίδας Σκλαβενίτης, είναι από την επόμενη εβδομάδα να παραδίδει στην Αττική αυθημερόν τις παραγγελίες που “πέφτουν” στο ηλεκτρονικό κατάστημα Caremarket.gr το οποίο έχει εξαγοράσει, τις τηλεφωνικές παραγγελίες που δέχονται τα καταστήματά της αλλά και τις παραγγελίες που θα δέχεται πλέον και το e-food.
Στον σχεδιασμό, περιλαμβάνεται και η δυνατότητα οι καταναλωτές που θα κάνουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, να παραλαμβάνουν οι ίδιοι από το φυσικό κατάστημα έτοιμες τις παραγγελίες που έχουν κάνει και να φεύγουν χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να κάνουν τις αγορές τους εντός του καταστήματος.
Δηλαδή τα φυσικά καταστήματα της Σκλαβενίτης θα λειτουργήσουν και ως κέντρα διανομών ή αλλιώς pick-up points για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών.
Για τη συνεργασία με την πλατφόρμα e-food, η οποία τέθηκε σε πιλοτική εφαρμογή χθες Δευτέρα στην περιοχή του Περιστερίου για την πώληση συγκεκριμένων κωδικών προϊόντων, οι ίδιες πηγές ανέφεραν πως βασικό μέλημα είναι η ασφαλέστερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού.
«Στόχος μας» ανέφεραν οι ίδιες πηγές «είναι να δράσουμε ακόμη πιο ουσιαστικά στην κατεύθυνση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μέσω μιας πλατφόρμας που τους είναι ήδη γνώριμη».
Πηγή: capital.gr