Η εξομολόγηση του Γιάννη Αντετοκούνμπο για το 2020: «Ήθελα να παρατήσω το μπάσκετ»
Ο κορυφαίος αθλητής αποκαλύπτει τις δύσκολες στιγμές, την ψυχική πίεση και τον καθοριστικό ρόλο του αδελφού του, Θανάση, στην πορεία του.
Στο πλαίσιο του φεστιβάλ «SFN Nostos 2026», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο προχώρησε σε μια συγκλονιστική εξομολόγηση για τις προκλήσεις της ψυχικής του υγείας. Ο «Greek Freak» αποκάλυψε ότι το 2020 έφτασε πολύ κοντά στο να εγκαταλείψει οριστικά το μπάσκετ, καθώς το βάρος της δημοσιότητας και των προσωπικών ευθυνών είχε γίνει δυσβάσταχτο.
«Είχα τεράστιο βάρος στους ώμους μου. Ο πατέρας μου είχε πεθάνει, μόλις είχα αποκτήσει παιδί και έπρεπε να είμαι μια πατρική φιγούρα για τον αδελφό μου», δήλωσε χαρακτηριστικά. Ο κορυφαίος αθλητής περιέγραψε πως η πίεση να παραμένει στην κορυφή του κόσμου, ενώ διαχειριζόταν πένθιμες απώλειες και οικογενειακές υποχρεώσεις, τον οδήγησε στα όριά του. Ωστόσο, όπως εξήγησε, η κρίση αυτή τον θωράκισε: «Κατάλαβα ότι κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει τη χαρά γι’ αυτό που κάνω. Έγινα καλύτερος πατέρας, καλύτερος σύζυγος, καλύτερος γιος και καλύτερος άνθρωπος».
Καθοριστικός για την παραμονή του στο άθλημα ήταν ο ρόλος του αδελφού του, Θανάση Αντετοκούνμπο. Όταν ο Γιάννης του εξέφρασε την επιθυμία του να αποχωρήσει, εκείνος αντέδρασε έντονα, επαναφέροντάς τον στην πραγματικότητα με την ωμή αλήθεια του: «Τελείωσες; Με τον τρόπο που ήρθαμε, θα φύγουμε, με το κεφάλι ψηλά». Η παρέμβαση αυτή αποτέλεσε το σημείο καμπής που οδήγησε τον Γιάννη να συνεχίσει τη διαδρομή του με νέα νοοτροπία, αδιαφορώντας για την κριτική των τρίτων.