Ενημέρωση με ένα κλικ

Σακίλ ΜακΚίσικ: «Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι του εαυτού μου»

Με μία συγκινητική ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, ο Αμερικανός άσος αποχαιρετά τον Πειραιά μετά από επτά χρόνια παρουσίας στην ομάδα.

Μία ιδιαίτερα φορτισμένη ανάρτηση, γεμάτη αναμνήσεις και ευγνωμοσύνη, δημοσίευσε ο Σακίλ ΜακΚίσικ, ολοκληρώνοντας μια επταετή διαδρομή με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Ο Αμερικανός καλαθοσφαιριστής, ο οποίος έχει ταυτιστεί όσο λίγοι με την ομάδα του Πειραιά τα τελευταία χρόνια, ευχαρίστησε θερμά τον σύλλογο και τον κόσμο για τη στήριξη που παρείχαν στον ίδιο και στην οικογένειά του.

Στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του, ο ΜακΚίσικ στάθηκε ιδιαίτερα στον δεσμό που ανέπτυξε με την Ελλάδα, τονίζοντας πως δεν ήταν απλώς μια επαγγελματική συνεργασία, αλλά ένα «σπίτι». «Επτά σεζόν, μια φανέλα, ένα σπίτι. Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια», ανέφερε χαρακτηριστικά, κάνοντας αναφορά στις έντονες στιγμές που έζησε, από την κατάκτηση τίτλων μέχρι τις συμμετοχές σε Final Four. Παρά το γεγονός ότι το μέλλον του στην ομάδα παραμένει αβέβαιο και οι πιθανότητες αποχώρησής του είναι αυξημένες, ο ίδιος κλείνει τον κύκλο του με σεβασμό: «Ανεξάρτητα από το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα μέρος του εαυτού μου».

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com