Ενημέρωση με ένα κλικ

Έρχεται το My OPEKA Live – Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης

Μετά το My EFKA Live, το οποίο επιτρέπει στους ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης μέσω τηλεδιάσκεψης, το υπουργείο Εργασίας ετοιμάζεται να βγάλει στον… αέρα και το My OPEKA Live.

Η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης ασφαλισμένων έχει δημιουργηθεί από τον ΕΦΚΑ, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και στοχεύει στην άμεση και εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με λίγα μόλις κλικ από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε πρώτη φάση θα ενταχθούν στο σύστημα τα Άτομα με Αναπηρία, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση για κάποιο επίδομα ή να πληροφορηθούν από τους υπαλλήλους του ΟΠΕΚΑ για κάποιο από τα θέματα που αφορούν τον φορέα. Με αυτό τον τρόπο τα ΑμεΑ θα γλιτώσουν τα πήγαινε-έλα στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ, την γραφειοκρατική ταλαιπωρία στα γκισέ και τα γραφεία του δημοσίου, ενώ θα μπορούν να εξυπηρετούνται γρήγορα και εύκολα για ότι χρειάζονται.  Σύμφωνα με εκτιμήσεις δυνητικά θα μπορούν να εξυπηρετηθούν σε πρώτη φάση από το My OPEKA Live  περίπου 173.000 ΑμεΑ.

Ωστόσο, η υπηρεσία My Opeka Live θα επεκταθεί σύντομα στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχει ο φορέας, με το υπουργείο Εργασίας να έχει θέσει ως στόχο το πρώτο εξάμηνο του 2022 όλες οι υπηρεσίες να παρέχονται και εξ αποστάσεως μέσω της νέας πλατφόρμας.

Υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Εργασίας επισημαίνουν στο powergame.gr ότι η έναρξη του My OPEKA Live θα βελτιώσει σημαντικά το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών και ιδιαίτερα εκείνων που ανήκουν στις πιο ευάλωτες ομάδες πληθυσμού. Κι αυτό, γιατί οι ωφελούμενοι του ΟΠΕΚΑ λαμβάνουν παροχές όπως είναι το επίδομα παιδιού, το επίδομα αναπηρίας, την παροχή των ανασφάλιστων υπερηλίκων,  το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα ή το επίδομα στέγασης. Πρόκειται λοιπόν για παροχές που λαμβάνονται στην πλειονότητα τους από τους κοινωνικά ασθενέστερους πολίτες.

Η διαδικασία βήμα-βήμα

  1. Ο ενδιαφερόμενος θα εισέρχεται στο σάιτ του ΟΠΕΚΑ ή στο gov.gr με τα στοιχεία του Taxisnet.
  1. Στο επόμενο βήμα θα πιστοποιείται και στη συνέχεια θα διαλέγει το θέμα που τον απασχολεί ανάμεσα στα προτεινόμενα ( πχ αίτηση για επίδομα αναπηρίας).
  1. Έπειτα θα πληκτρολογεί τον ταχυδρομικό του κώδικα ώστε να δει το πλησιέστερο υποκατάστημα.
  1. Ακολούθως θα επιλέγει την ημέρα του ραντεβού που τον εξυπηρετεί και θα εισάγει στο σύστημα τα στοιχεία του.
  1. Τέλος, θα λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού με το λινκ της τηλεδιάσκεψης.

Εν τω μεταξύ σε λειτουργία έχει τεθεί εδώ και αρκετό καιρό και το My EFKA Live εξυπηρετώντας χιλιάδες ασφαλισμένων. Η εφαρμογή της νέας υπηρεσίας με την οποία οι ασφαλισμένοι μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται έκανε πρεμιέρα στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες. Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι το τέλος του μήνα στην πλατφόρμα θα ενταχθούν οι Σποράδες, η Θάσος και η Σαμοθράκη. Μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου το My Efka Live θα έχει καλύψει το σύνολο της νησιωτικής Ελλάδας, ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους θα εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης και οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ στην ηπειρωτική Ελλάδα.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει